راهنمای کارکرد سامانه پیامک

ارائه راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک ، از مهمـترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان میـباشد.

این حق مسلم هر کاربر است. که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی میـشود.
ما علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از قسمت تیکتـینگ سامانه ، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی آنلاین در تلگرام و . . . ،

فایل راهنمای کارکرد سامانه پیامک آماده سازی شده و موجود میـباشد ، که میـتوانید از داخل سامانه دریافت نمایید.

برای این منظور ، پس از ورود در سامانه آی‌پی‌پنل از منوی پشتیبانی و در بخش راهنما ، فایل راهنمای تصویری سامانه به تفکیک منوها قرار داده شده و نیز امکان دانلود فایل کامل آموزش به صورت PDF وجود دارد و همـچنین فیلم آموزشی بعضی از امکانات و قابلیت های سامانه نیز در قسمت مربوطه جهت مشاهده قرار داده شده است. و در سامانه پنل‌یاب نیز فیلم آموزشی امکانات و قابلیت های سامانه را در قسمت مربوطه جهت مشاهده قرار داده شده است. این مورد در بالا و سمت چپ آن قسمت و تحت عنوان « راهنمای . . . . » قرار دارد و در بعضی موارد نیز راهنمای آموزشی آن قسمت مانند راهنمای شارژ و راهنمای تنظیمات وب سرویس و … نیز آماده سازی نموده ایم و قرار گرفته است.

در کنار همه این موارد پاسخ متدوال ترین سوالات عمومی را در سایت قرار داده شده و نیز راهنمایی هایی در وبلاگ سایت قرار داده شده است.
همـچنین فیلم و ویدیو های آموزشی کار با سامانه و پنل پیامک که تهیه و منتشر شده است. مشاهده فیلم‌های آموزشی کمک می‌کند تا اطلاعات زیادی را در مدت کوتاه فرا گرفته و دانش لازم برای ورود به حوزه تبلیغات و بازاریابی پیامکی و همـچنین اتصال سایت و وبـسرویس به پنل اس ام اس را به دست آوریم.

 

اگر باز هم سوالی دارید از طریق تیکت پشتیبانی و تماس تلفنـی با ما در ارتباط باشید.   هیچ سوالی بی پاسخ نمی ماند ، هم اکنون سوال کنید