قدرت تاثیر گذاری پیامک

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که تبلیغات حرف اول را میـزند. یکی از این روش ها ارسال پيامك يا اس ام اس انبوه است.

ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی یکی از روش های موثر تبلیغات هست. که با ارسال اس ام اس به محله و منطقه و … می توان رشد چشمگیری در فروش و … را شاهد بود.
بهترین راه تبلیغات در حال حاضر ارسال پيامك میـباشد. چرا که سریعاً و مطمئناً تبلیغ به دست مشتری می رسد و رشد سریع فروش خود را شاهد باشد.

« ارسال پیامک جوابـدهی فوق العاده دارد که می تواند با تست یکـبار ارسال پیامک شاهد نتیجه آن باشد »

لذا با توجه به گسترش روز افزون شیوه های نوین تبلیغات در فضای مجازی و تاثیر شگرف آن در زندگی افراد ، شما می توانید با ارسال پیامک های تبلیغاتی و با تبیین مواضع و ایجاد آگاهی نسبت به مخاطبان خود نقش پر رنگ تری در معرفی خود و فروش محصولاتتان داشته باشید.

پیشنهاد سامانه پیامک SMSra برای انجام تبلیغاتی موثرتر به شما ، استفاده از پنل پیامک رایگان که در اين زمينه امكان بهره برداري از اپراتور های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱ و … برای شما عزیزان آماده گردیده است. و این سامانه نماینده مستقیم و طرف قرارداد با شرکت صاحب سورس سیستم جامع پیام دهی و اپراتورهای فوق الذکر میـباشد.
که دارای امکانات كامل و به روز از قبیل ارسال پیامک به صورت انبوه ، ارسال هوشمند ، منشی هوشـمند ، برگزاری مسابقه و نظر سنجی و … است
توجه :   ما مثل دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه ، هزینه اولیه و هزینه تمدید سالیانه نمی‌گیریم.  و در این سامانه خبری از این هزینه ها نمیـباشد.  رایگان بودن پنل ؛ دلیل بی کیفیتی خدمات ما نمیـباشد.  ما فقط به سود اندک کارکرد شما راضی میـباشیم و هدف ما خدمت به شما میـباشد.  ما معتقدیم مشتری نـباید پول اضافی برای امکاناتی که نیاز ندارد را پرداخت کند.  و آن امکانات که نیاز دارد را سفارش دهد.  و ما معتقدیم مشتری باید بتواند از کیفیت خدمات مطمئن شود.  بسته هدیه فرصتی را فراهم میـنماید تا شما از کیفیت خدمات و امکانات پیشرفته آن بهره برداری فرمایید بدون اینـکه هزینه ای پرداخت کنید.
« پس فرصت را از دست ندهید و تا وقت هست! سامانه پیام کوتاه رایگان خود را راه اندازی کنید »

پس همین الان ثبت کنید

جهت ثبت نام اینـجا کلیک کنید

توجه :  در راستای جلب رضایت مشتریان و تست کامل سامانه توسط کاربر ، هزینه کلیه پنل های کاربری بـصورت پیش فرض بر روی سامانه ی رایگان تنظیم می‌باشد. که هیچ هزینه ای دریافت نمی‌گردد و فقط هزینه ارسال پیامک را پرداخت می‌نمایید.  البته با خرید بسته های چند ستاره و سازمانی ، تعرفه ارسال شما بـصورت چشمـگیری کاهش و ثابت می‌گردد. که شما می‌توانید جهت مشاهده بسته ها و سفارش یا مشاهده تعرفه ارسال در بسته ها و خطوط مختلف به پلان های فروش مراجعه نمایید.

 

مزایای استفاده از سامانه پیامک جهت ارسال پیامک ( SMS ) تبلیغاتی :

1. بازخورد فوق العاده مناسب سامانه پیامک در برابر دیگر ابزارهای تبلیغاتی قابل توجه است.
2. اطمینان خاطر شما از دریافت کلیه تبلیغات ارسال شده به مشتریان باعث هدفـمند بودن تبلیغات میـشود.
3. به دلیل کوتاه بودن اس ام اس های ارسالی ، از خواندن تبلیغ توسط مشتریان اطمینان خواهید داشت.
4. نسبت پرداخت هزینه تبلیغات به مشاهده تبلیغات، هدفـمند بودن این ابزار تبلیغاتی را نشان میـدهد.
5. با استفاده از سیستم مدیریتی طراحی شده ، میـتوانید آمار تبلیغات منتشر شده را مدیریت نمایید.
6. ارسال پیامک تبلیغاتی در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاه ، امری ارزشمند میـباشد.
7. عدم نیاز به دانش تخصصی و انجام تبلیغات توسط شما بسیار مهم و ارزشمند میـباشد.
8. تبلیغات از این طریق نیاز به طراحی پیچیده ندارد.

 

 

قدرت بازاریابی پیامکی در چیست ؟

در بازاریابی یک اصل وجود دارد آن هم جذب توجه مشتری احتمالی به سمت محصولات و جلب آنها به خرید و پرداخت پول بابت آن محصولات است.
یکی از روش هایی که می تواند این امر را کمی ساده تر کند استفاده از پیامک می باشد
، قدرت نفوذ و تأثیر گذاری این روش به حد باورنکردنی زیاد است
تا حدی که امروزه به یکی از کارآمدترین و پرکاربرد ترین روش های اثر بخش در جذب مشتری تبدیل شده است.
در بازاریابی پیامکی یکسری اصول برای کارآمدتر کردن این روش وجود دارد

که ما به شکل خلاصه به بعضی از آنها اشاره می کنیم :

1. همیشه قبل از اینکه اقدام به ارسال پیامک کنید
اول باید بطور واضح و دقیق و مشخص تعیین کنید که پیامکی که قصد ارسال آنرا دارید باید به جامعه هدفی ارسال شود
و چه افرادی مشتری بالقوه شما هستند که با این پیامک توانایی خرید از شما را خواهند داشت.
2. بررسی کنید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص
و یا اینکه محصول شما به کار چه قشر از مردم می خورد ؟ آیا محصول شما مربوط به جنسیت خاصی است ؟
3. متن پیامک شما نباید فقط یک محصول را معرفی کند و یا توضیحی از قیمت و یا کارایی آن باشد
، همانـطور که میـدانید رقبای شما زیاد هستند پس با یک متن معمولی نمیتوانید با آنها رقابت کنید
متن شما باید به ویژگی های خاصی از محصول شما را که رقبای شما از آن ضعیف هستند اشاره کند.
4. به کلماتی که برای متن پیامک استفاده میـکنید دقت کنید.
این کلمات باید برای مخاطب شما ، یعنی مشتریان بالقوه و احتمالی جذابیت داشته باشد
، و از طرف دیگر برایشان قابل فهم و ساده باشد.
یعنی نیاز نباشد برای درک منظور شما از پیامک ، به فرهنگ لغات مراجعه کنند!
بنابراین از کلماتی استفاده کنید که هم جالب توجه باشند ، هم دارای روح و احساس و حس صمیمیت
و در عین حال کنجکاو کننده و ترجیحاً محاوره ای باشند.
نوع لحن و کلام شما ، نقش تعیین کننده ای در اثرگذاری بر مشتری و جلب توجه او دارد.
5. حتماً شماره های تماس های ورودی ( پس از ارسال پیامک ها ) را بطور دقیق و مرتب ثبت کنید.
(به چه علت ؟ ) به این دلیل که طبق آمار و تحقیقات و بررسی های انجام شده
، در فاصله ی زمانی 3 تا 4 ماه ، حداقل 10 درصد از تماس های ورودی
و در بهترین حالت و شرایط ممکن ، حدود 80 درصد از این تماس ها به فروش منجر میـشوند.
بنابراین بعد از ثبت این شماره های ورودی ، در ماه حداقل 2 و حداکثر 3 پیامک به آنها ارسال کنید و از نتایج این پیگیری شگفت زده شوید!
6. هیچ وقت در متن پیامک خود داستان ننویسید !
حوصله ی مخاطب و مشتری احتمالی تان را سر نبرید و از عبارات و جملاتی استفاده نکنید که در او نگرانی و احساس منفی یا بدبینانه ایجاد کنید.
نوشته ی شما نباید مبهم ، شک برانگیز و مرموز باشد.
نباید از عباراتی استفاده کنید که او را عصبی کنید و از خواندنِ ادامه ی متن پیامک منصرف و زده اش کنید.
هر حرف و پیام و توضیحی دارید ، در یک پیامک 2 قسمتی یا نهایتاً 3 قسمتی بیان کنید ، نه بیشتر.
با رعایت تمامی این موارد میـتوانید اطمینان داشته باشید که متن پیامک تان تر و تمیز و مناسب است.
7. برای اینکه بیشترین بازدهی و نتیجه را بدست بیاورید
؛ ترجیحاً در طول روز از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و از 4 عصر تا 8 شب ارسال پیامک خود را تنظیم کنید.
به اوقات کار و فراغت زندگی مردم احترام بگذارید.
پیامک اگر در ساعات استراحت یا مشغله ی کاریِ مخاطب تان ارسال شود
، نه تنها او را جذب نمیـکند ، بلکه باعث مزاحمت برای او و برانگیختنِ اعتراض و نارضایتیِ او خواهد شد
و این یعنی هدر رفتن تمام هزینه ها و زحمت های شما.
8. در هر سری ارسال پیامک ، اطلاعاتِ جدیدی درباره ی مزایا و امتیازات و ویژگی های خاص محصول خود ارائه کنید.
از فریب کاری ، بزرگ نمایی ، خود نمایی ، حاشیه پردازی و عبارات بی مورد در متن پیامک خودداری کنید.
روی مشتریان بالقوه و احتمالی تان که فکر میـکنید تمایل بیشتری دارند بابتِ کالا یا خدمات شما پول بپردازند تمرکز کنید
و با تکرار این نکته که با خرید از شما از چه منافع و امتیازاتی برخوردار میـشوند آنها را به سمت سفارش دادن یا خرید محصولتان هدایت و تشویق کنید.
9. اگر قصد دارید فقط یکـبار از طریق پیامک جذب مشتری کنید
توصیه میکنیم با این اشتباه ، وقت و هزینه ی خود را تلف نکنید ، زیرا نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.
پیامک یک روزه و محدود مثل این است که مغازه ای را فقط یک روز در خیابان یا محله ای دایر کنید.
بدون شک نمیـتوانید بازار مطلوب و مشتریان همیشگی و وفاداری داشته باشید.
در این روش ، موفقیت نصیب کسی میـشود که با اصول بازاریابی پیامکی به خوبی آشنا باشد
و بر اساس آن برنامه ریزی و عمل کند
، نه اینکه مقطعی و حساب نشده پیامکی را با صرف هزینه ی قابل توجهی به عده ای ارسال کند که بدون شک نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

برای اینکه بدانید شیوه طراحی یک متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار به چه صورت هست!
یا چرا استفاده از تبلیغات پیامکی به میزان قابل توجهی محبوب تر از دیگر روشهای تبلیغاتی موجود در دنیای امروز ماست؟

کافیـست اینجا کلیک کنید و چند دقیقه وقت خود را برای مطالعه آن بگذارید!