قيمت خطوط اختصاصی . . . . + مزایا و معایب اپراتورها با یکــدیگر

جهت مشاهده تعرفه ها  ( استعلام و سفارش خط مورد نظر )  به پنل کاربری خود وارد شوید

و سپس به قسمت درخواست خط اختصاصی یا خرید شماره مراجعه نمایید.

و یا قیمت خرید خط درخواستی خود را از پشتیبانی استعلام بگیرید.           گفتـگوی آنلاین با ما در تلگرام :  SMS_Panel

 

لطفا به نكات زير توجه داشته باشيد

● کاربرانی که نیاز به دریافت پیام از طرف مخاطـبان خود ندارند ، میـتوانند بدون پرداخت هزینه ی خط اختصاصی از خطوط عمومی و اشتراکی موجود در پنل اقدام به ارسال پیامک نمایند.
● قیمت خطوط با ارقام کمتر یا خط سفارشی يا انتخابی بعضی اپراتورها باید از طریق پشتیبانی استعلام گردد.
● پروسه استعلام شماره کمی زمان بر بوده ، بنابراین تا دریافت پاسخ استعلام صبر نموده و از پیگیری های مکرر از بخش پشتیبانی خود داری فرمایید.

● خطوط ۲۱ متناظر تلفن ثابت با ارقام کمتر از ۸ رقم بعد از پیش شماره ۲۱ میـبایست از طریق پشتیبانی استعلام گرفته شود.
● خطوط ۲۱ غیر متناظر به این صورت است که از ۲ تا ۱۰ رقم بعد از پیش شماره ۲۱۰۰۰ میـباشد و بسته به رند بودن ارقام و تعداد آنها بوده و میـبایست از طریق پشتیبانی استعلام گرفته شود.
● خط ۹۰۰۰ به صورت غير سفارشی يا رندم میـباشد. و قیمت خط سفارشی يا انتخابی بسته به رند بودن ارقام بوده و میـبایست از طریق پشتیبانی استعلام گرفته شود.
– در نظر داشته باشید که استعلام خطوط ۹۰۰۰ به علت حجم بالای تقاضا چند روز زمان بر خواهد بود.
– خط ۹۰۰۰ با ارقام رند با قیمت هایی مانند ۸ ، ۱۶ ، ۳۰ ، ۱۸۰ ، ۲۵۰ میلیون تومان هم هست و خاصیتـش تنها رند بودن و راحتی حفظ یا پرستیژ هست. پس سعی کنید در شماره ها خیلی هم به فکر انتخاب رندترین نباشید ، مگر اینـکه خیلی به شماره اهمیت بدهید و حاضر به پرداخت هزینه آن باشید.

● خط اختصاصی پیام کوتاه در اکثر اپراتورها در حال حاضر به صورت دائمی در اختیار کاربر قرار میـگیرد و سالانه بابت خطوط پیام کوتاه هزینه تمدید و آبونمان از کاربر دریافت نمیـشود ، مگر اينـكه در آينده شرايط و ضوابط اپراتور مذكور در مورد هزينه آبونمان ساليانه خطوط تغيير كند.

● خطوط ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ در حال حاضر در حدود ۶۰% آبونمان سالیانه دارند.
● در حال حاضر به هيچ عنوان امكان استفاده از اعتبار شارژ پنل خود جهت سفارش خط اختصاصی مقدور نيست.

راهنمای كاربر

از اینکه تصمیم به خرید گرفته اید و ما را به عنوان سرویس دهنده خود انتخاب نموده اید بیـنهایت سپاسـگزاریم و دستان گرم شما را صمیمانه میـفشاریم . . .
پنل های کاربری سامانه دارای چند شماره عمومی ۶ تا ۱۰ رقمی رند هستند که میـتوانید با آنـها اس ام اس تکی یا انبوه ارسال نمایید.
اما در صورت نیاز به خط اختصاصی برای دریافت پیامک ، خط های اختصاصی را با پیش شماره ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۲۱ و … میـتوانید تهیه کنید.
خطوط اختصاصی به دو صورت سفارشی یا انتخابی و غیر سفارشی یا رندم هستند. خطوط اختصاصی غیر سفارشی بر مبنای شماره غیر رند و تصادفی محسوب میـشود.

 

اما بهتر است ابتدا به سوالاتی که در ذهن شما ممکن است به وجود آمده باشد پاسخ دهیم

 

شماره اختصاصی چیست ؟

شماره ای با پیش شماره ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و … با تعداد ارقام ۱۴ ، ۱۲ ، ۱۰ و یا ۸ که به مدت دائمی یا یکـسال در اختیار شما قرار میـگیرد.

 

آیا تعداد ارقام شماره اختصاصی تاثیری بر کارکرد آن دارد ؟

خیر ، هیچ تاثیری ندارد. تنها تفاوت در کوتاهـتر بودن تعداد ارقام و به خاطر سپردن راحتـتر آن شماره میـباشد.

 

آیا امکان خرید پنل بدون شماره اختصاصی وجود دارد و نحوه دریافت پیامک بدون شماره اختصاصی چگونه است ؟

بله شما میـتوانید بدون شماره ی اختصاصی پنل داشته باشید
اما دقت داشته باشید که شما با داشتن یک شماره اختصاصی میـتوانید دریافت پیامک داشته باشید.  و حتی از بازخورد پیامک های خود با دریافت ها مطلع شوید
اما در شماره عمومی نمیـتوانید دریافت داشته باشید ،
همـچنین میـتوانید به مشتریان خود اعلام نمایید که شماره شما را در دفترچه تلفن گوشی خود ذخیره نمایند.

 

شماره اختصاصی چه کاربردی دارد ؟

شما برای انجام هر یک از کارهایی که میـخواهید در نرم افزار انجام دهید
احتیاج به مسیری برای ارسال یا دریافت پیام دارید. مثل ارسال پیامک به یک شهر ، انجام نظرسنجی و …
برای ارسال نیاز به خط اختصاصی ندارید ، بلـکه برای دریافت پیامک حتما نیاز به یک خط اختصاصی دارید.

 

آیا امکان دایورت از شماره اختصاصی به موبایل وجود دارد ؟

بله ، شما میـتوانید کلیه دریافت های خود از شماره اختصاصی را به یک يا چند شماره موبایل دایورت نمایید.

 

هزینه شماره اختصاصی چقدر است و آیا امکان انتخاب شماره وجود دارد ؟

هزینه شماره اختصاصی بر اساس تعداد ارقام و رند بودن شماره متفاوت میـباشد.  و شما میـتوانید ارقام آخر شماره را انتخاب نمایید.


مقایسه ( مزایا و معایب ) خطوط اپراتورهای پیامکی

شماره های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، خط ثابت و … چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست های آنـهاست
در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میـشود ، این مقایسه طی تجربه چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد :

 

♦ مزایای اپراتور 1000

1- سرعت بسیار بالا در ارسال
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق
3- قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از پیش شماره ۱۰۰۰
4- تعرفه مناسب پیامک و خطوط
5- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرت
6- سفارش خط به صورت کاملا سیستـماتیک
7- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده

◊ معایب اپراتور 1000

1- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
2- تفاوت قیمت در واگذاری خطوط اختصاصی انتخابی و تصادفی
3- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
4- خدماتی کردن خط فقط برای شخصیت حقوقی و زمانـبر بودن آن

 

♦ مزایای اپراتور 2000

1- کیفیت ارسال بسیار بالا
2- سرعت ارسال مناسب
3- بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات بعد از ۴۸ ساعت
4- آزاد بودن بیشتر شماره های درخواستی به دلیل هزینه بالای خطوط
5- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده

◊ معایب اپراتور 2000

1- قیمت بالای خطوط اختصاصی
2- عدم ارائه خطوط ۱۴ رقمی ، ۱۳ رقمی و ۱۱ رقمی
3- واضح نبودن وضعیت شماره های رند و نیمه رند
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
5- خدماتی کردن خط فقط برای شخصیت حقوقی و زمانـبر بودن آن

 

♦ مزایای اپراتور 3000

1- سرعت بسیار بالا
2- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق
3- قیمت مناسب خطوط ۱۴ رقمی ، ۱۲ رقمی و ۱۰ رقمی
4- بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده
5- ارائه رنج شماره ۱۰۰ تایی ۱۴ رقمی با قیمت بسیار مناسب
6- یکـسان بودن تعرفه رند و غیر رند خطوط
7- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده

◊ معایب اپراتور 3000

1- عدم توانایی انتخاب ۴ رقم اول بعد از ۳۰۰۰ به دلخواه ( باید حتما ابتدا از سرشماره های ۸ رقمی خطوط خریداری شوند )
2- قیمت بالا و محدود بودن خطوط ۸ رقمی
3- عدم ارائه خطوط ۱۳ رقمی و ۱۱ رقمی
4- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
5- خدماتی کردن خط فقط برای شخصیت حقوقی و زمانـبر بودن آن

 

♦ مزایای اپراتور 5000

1- سرعت ارسال بالا
2- تعرفه مناسب پیامک
3- تعرفه بسیار عالی خطوط و شماره های رند
4- خرید و فعال سازی سریع خط اختصاصی نسبت به سایر خطوط
5- امکان ارسال به بانک تفکیک جنسیت همراه اول
6- امکان ارسال به بانک منطقه ای ایرانسل
7- قابلیت ارسال به شماره های ایرانسل کل کشور
8- بازگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده به لیست سیاه در لحظه ارسال
9- گزارش دهی تحویل ( دلیوری ) دقیق ایرانسل
10- خرید رنجی خطوط با قیمت بسیار مناسب
11- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده

◊ معایب اپراتور 5000

1- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
2- عدم بازگشت هزینه پیامک های تحویل نشده
3- بانک ضعیف تفکیک سن و جنسیت همراه اول و عدم ارسال با کیفیت به این بانک
4- ضعیف بودن در ارائه گزارش تحویل همراه اول
5- ریزش بالای پیامک های ارسالی در خطوط پیش شماره ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹
6- عدم ارسال به لیست سیاه مخابراتی
7- خدماتی کردن خط فقط برای شخصیت حقوقی و زمانـبر بودن آن

 

♦ مزایای اپراتور 021 یا خط ثابت

1- عدم وجود پیش شماره های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰
2- ارسال و دریافت پیامک روی خط ثابت تهران
3- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده
4- کیفیت بسیار بالای ارسال و ریزش بسیار کم
5- سرعت بالا در ارسال
6- قابلیت دریافت گزارش تحویل به صورت دقیق

◊ معایب اپراتور 021 یا خط ثابت

1- هزینه پیامک کمی بالاتر
2- ارائه پیش شماره های سایر استانهای کشور با پیش شماره ۰۲۱۰۰۰
3- عدم امکان ارسال به خطوط ایرانسل و رایتل از پیش شماره ۰۲۶
4- وجود سلسه مراتب وقت گیر در خرید خطوط
5- مختص بودن فقط برای ارسال با شماره خاص
6- خدماتی کردن خط فقط برای شخصیت حقوقی و زمانـبر بودن آن

 

♦ مزایای اپراتور 9000

1- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده
2- آسان بودن شرایط و خدماتی شدن سریعـتر خط
3- سرعت بسیار بالا
4- تعرفه مناسب پیامک

◊ معایب اپراتور 9000

1- قیمت بالا خطوط
2- عدم ارائه خطوط بیشتر از ۸ رقمی
3- نیاز به مجوز کسب یا ایـنماد یا مدارک حقوقی
4- اختلال های زیاد و تاخیر در ارسال در بعضی زمان ها

 

♦ مزایای اپراتور 9999 یا سامانـتل

1- عبور از لیست سیاه مخابراتی
2- امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابراتی
3- رایگان بودن خط

◊ معایب اپراتور 9999 یا سامانـتل

1- هزینه پیامک بالا
2- پیش شماره موبایل
3- قرار گرفتن شماره ارسال کننده عدد ۱۱ (لغو) در تمامی شمار ها   ( در سایر اپراتورها فقط در همان خط )
4- رنج وسیع لیست سیاه مخابراتی
5- نیاز به مجوز کسب یا ایـنماد یا مدارک حقوقی

 

♦ مزایای اپراتور 998 یا شاتل

1- عبور از لیست سیاه مخابراتی در خطوط خدماتی شده
2- آسان بودن شرایط و خدماتی شدن سریعـتر خط
3- سرعت بسیار بالا
4- تعرفه مناسب پیامک

◊ معایب اپراتور 998 یا شاتل

1- پیش شماره موبایل
2- نیاز به مجوز کسب یا ایـنماد یا مدارک حقوقی

 

نکته :
– در تمامی خطوط ارسال پیامک هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات برگشت داده میـشود.
– باز هم تاكيد ميـگردد ، ارسال از تمامی اپراتورها دارای بازگشت اعتبار ارسال های انجام نشده ( شماره های بلک ليست ) ميـباشد.
– تعرفه های غير واقعی ارسال كه بعضاً توسط رقبا اعلام ميـشود ، بدون بازگشت اعتبار و اعلام ضریب و ماليات آن است.