نمایندگی فروش این اجازه را به مشتریان میـدهد تا با تهیه سرویس مدنظر، خود به عنوان فروشنده اقدام و به کسب درآمد بپردازند. و از طریق پنلــهای نمایندگی میـتوانند سرویس ها و کاربران خود را مدیریت کنند. از مهمـترین ویژگی این سرویس ها میـتوان به هزینه مناسب راه اندازی و عدم نیاز به سرمایه گذاری جانبی و عدم دغدغه پشتیبانی و مدیریت سرور اشاره کرد. جهت مشاهده امکانات و کسب اطلاعات بیشتر به ویژگی های سامانه مراجعه نمایید.
البته در تصمیم ایجاد یک وب سایت و اتصال آن به سامانه پیامک یا نشانی اختصاصی و مستقل در سامانه پیامک، اولین کار که نماینده ( reseller ) باید انجام دهد، تهیه یک نام منحصر بـفرد که به آن دامنه یا domain میـگویند، نام انتخابی خود با پسوند آن مثلا ( net , org , com , ir ) را مورد بررسی قرار دهد که آیا نام مورد نظر توسط فرد دیگری خریداری شده یا خیر و در صورت آزاد بودن دامنه، آنـرا ثبت کرده و خریداری نماید. که پیشنهاد ما تهیه دامنه ملی ir هست که از نظر قیمتـی در بازه مناسبی هست. که میـتوان بـصورت پنج ساله از یکی از کارگزاران ایرنیک مانند نوین وب هاست تهیه کرد.
تمامـی پنل ها به صورت فول امکانات بوده و تنها فرق بین پنل ها در تعرفه ارسال پیامک میـباشد.
تعرفه پایه و بدون تخفیف هر پیام 1702 ریال میـباشد.
تعرفه های قید شده بر اساس تعرفه جدید ، با توجه به افزایش تعرفه سراسری از سوی اپراتورها و شرکت ارتباطات سیار از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ میـباشد.
تعرفه ارسال با خطوط مختلف متغییر میـباشد.
جهت اطلاع و دریافت جدول تعرفه های ارسال پیامک در شبکه های اجتماعی تلگرام و ایتا با ما گفتگو نمایید یا با تلـفن های پشتیبانی تماس بگیرید.
یا جهت مشاهده دقیق تعرفه ارسال کافیـست پس از ثبت نام و لاگین به قسمت پروفایل کاربریـتان یا تعرفه ها در داخل سامانه مراجعه نمایید.
تعرفه های ارسال پیامک به صورت خام بوده و بدون احتساب ۱۰% مالیات بر ارزش افزوده و ۴۰ ریال مصوبه مجلس میـباشد.
در ارسال پیامک به شماره های غیر همراه اول ( ایرانسل و رایتل )، ۱۰ درصد به تعرفه در موقع ارسال اضافه میگردد.
لازم به ذکر است با خطوط عمومی و اشتراکی فقط امکان ارسال وجود دارد. و چنانـچه کاربر تمایل به دریافت پیامک جهت منشی پیامک ، نظرسنجی و ... داشته باشد باید نسبت به تهیه خط اختصاصی اقدام نماید. ضمناً اکثر خطوط اختصاصی پیام کوتاه در حال حاضر به صورت دائمی در اختیار کاربر قرار میـگیرد و سالانه بابت خط اختصاصی هزینه تمدید و آبونمان از کاربر دریافت نمیـشود ، مگر اينـكه در آينده شرايط و ضوابط اپراتور مذكور در اين مورد تغيير كند.
پنل پیامک به صورت سالانه میـباشد. اما طبق دستور العمل اجرايی از سال ۱۳۹۳ به بعد کلیه پنل ها در صورت رضایت طرفین بـصورت خودکار برای سال های آینده بدون هزینه خواهد بود.
کاربر متعهد میـشود مسئولیت هر گونه ارسال و دریافت پیام را بر عهده گیرد و همـچنين شرایط و ضوابط استفاده از سامانه پیام کوتاه را رعايت نمايد.