با تشکر از شما به اشتراک بگذارید!
شرایط و ضوابط استفاده از سامانه پیام کوتاه » 100 » بروزرسانی : چهارشنبه, ۱۱ بهمن , ۱۴۰۲
1- مدت استفاده از سیستم سامانه پیامک از زمان ثبت نام در سایت و فعالــسازی آن در صورت رضایت طرفین بـصورت نامحدود میـباشد.
2- استفاده کننده متعهد میـگردد در ارسال پیام ها بر اساس ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران از سیستم استفاده نماید.
3- تمامی مسئولیت و خسارت ناشی از محتوای متن پیام های ارسالی به عهده خریدار میـباشد.
4- در صورتيـكه به علت بروز مشكلات يا شرايط بحرانی اعلام شده از سوی شركت های اپراتور تلفن همراه كشور و يا مراجع ذيصلاح قانونی ، فروشنده مجبور به وضع محدوديتهايی در زمانـبندی انتقال پيامک های مربوط به خريدار شود ، خريدار ضمن پذيرش شرايط بروز يافته ، موظف به رعايت زمانــبندي مذكور ميـباشد.
5- ارسال کننده موظف به رعایت ضوابط ، استاندارد ها و دستور العمل های ابلاغی از سوی ارتباطات سیار میـباشد.
6- خريدار موظف به رعايت قوانين دولت الكترونيك از قبيل قوانين امنيتی اينترنت ، قوانين امنيتی سيستم های اطلاعاتی كامپيوتر PRS و قوانين محرمانگی اينترنت ميـباشد.
7- خريدار ميـبايد پاسخگوی مشتريان خود و پذيرای مسئوليتهای مشتري مداری باشد.
8- مسئوليت آثار سوء ناشی از ارسال پيامهای خريدار براي مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاههای بازرسي و نظارتی ، به عهده خريدار ميـباشد.
9- با توجه به اینکه ارسال پیامک و یا اعتبار استفاده کننده از سامانه در هر لحظه مهیا باشد ؛ همـزمان با خرید اعتبار توسط استفاده کننده ، لذا شارژ مورد نظر به صورت آنلاین از مرکز گسترش فناوری اطلاعات ( ارائه دهنده سیستمـهای پیام دهی کل کشور ) خریداری میـشود ، به همین دلیل مبلغ خریداری شده اعتبار به هیچ عنوان قابل عودت نمیـباشد.
10- مسئولیت حفظ اطلاعات بر روی سامانه به عهده استفاده کننده میـباشد. و استفاده کننده از سامانه متعهد میـگردد از اطلاعات خود پشتیبان گیریـهای لازم را به عمل آورد.
11 – استفاده کننده از سامانه متعهد میـگردد نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهد. در غیر اینـصورت مسئولیت ناشی از ارسال هر پیامک به عهده خریدار و مشخصات ثبت شده در سامانه میـباشد.
12 – به دلیل فیلترینگ شدید مخابرات ؛ کاربر موظف است قبل از ارسال پیام انبوه ، یکـبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود ارسال نموده و از رسیدن آن به گوشی اطمینان حاصل فرماید. در غیر اینـصورت در صورت فیلتر شدن پیام ها این سامانه مسئولیتی بر عهده نمیـگیرد.
13- در این سامانه تعرفه پیامک به قیمت روز مخابرات محاسبه میـگردد. و در صورت کاهش و یا افزایش قیمت پیامکـها از سوی مخابرات ، اعتبار شما یا میزان تعداد پیام به همان میزان تغییر میـیابد.
14- محتوای پیام های ارسالی میـبایست با هر یک از اصول چهارگانه ی زیر مطابقت داشته باشد.
الف : با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و در تضاد نباشد.
ب : باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.
پ : مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.
ت : به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب نرساند.
15- خط اختصاصي در مالکيت کامل کاربر قرار ميـگيرد و هزينه خريد خط تنها یکبار پرداخت میـگردد و خطوط به صورت دائمی بوده و هر ساله تنها بابت هزینه تمدید و آبونمان خطوط اختصاصی درصدی از هزینه خط دريافت میـگردد. لازم به ذکر است در حال حاضر در اکثر اپراتورها بابت خطوط اختصاصی پیام کوتاه هزینه تمدید و آبونمان از کاربر دریافت نمیـشود ، مگر اينكه در آينده شرايط و ضوابط اپراتور مذكور در اين مورد تغيير كند.
کاربر گرامی!
دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالی شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ میـباشد و از آنـجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد اینـچنین طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و هیچ وجهـی به کاربر عودت داده نمیـگردد.
1- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک ( حتی دوستان و آشنایان )، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها ( همراه اول و ایرانسل ) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد.
2- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی، پیراپزشکی، دارویی، آرایشی – بهداشتی، ترک اعتیاد و … بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور.
3- ارائه تسهیلات و وام های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز.
4- هرگونه پیامک که با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسی جمهوري اسلامی ايران مغايرت داشته باشد.
5- پیامک هایی که باعث تشويش اذهان عمومی گردد و به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب رساند.
6- پیامک هایی که با سياستـهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی كشور مغايرت داشته باشد.
7- ارسال پيامک های جعلی از طرف شرکت ها و بانک ها با محتوای مشترک گرامی شما برنده …. شده ايد و …
8- ارسال هرگونه پيامک از طرف نهاد های دولتی و امنيتی مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروی انتظامی و…
9- تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالاهايی که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران میـباشند.
10- به دليل فيلترينگ شديد مخابرات، کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه، يک بار به صورت تست، متن مورد نظر را بر روی گوشي همراه خود ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها، اين سامانه مسئوليتی بر عهده نمیـگيرد.
11- ارسال پیامک با محتوای فروش « زمین » در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، میـبایست در متن پیامک، شماره ثابت ذکر گردد.
12-کلیه پیامک ها در حوزه تبلیغات خروج ارز و خرید ملک در خارج از کشور جرم بوده و در صورت ورود پلیس فنی، علاوه بر بستن پنل و پیگرد قانونی نیز به دنبال دارد.
– روزانه بیش از 3 پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشـمند مانیتورینگ مسدود میـگردد.
– تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند ، در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد.
– در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.
1- بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما میـباشد ، لطفا این مسئله را جدی بگیرید.
2- رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید.
3- از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده ( مانند : تاریخ تولد ، شماره شناسنامه یا کد ملی ، شماره تلفن یا موبایل و …) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همـزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون مثلا @ یا * و … استفاده کنید.
4- استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری میـباشد ، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال میـشود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.
5- پس از اتمام کار با سامانه، حتما از طریق گزینه خروج، به صورت کامل از سامانه خارج شوید.
6- در بخش خدمات هوشـمند و در قسمت هشدار دهنده، میـتوانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید.
نکات مورد توجه نمایندگان :
1- تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.
2- مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران، از وظایف مهم نمایندگان میـباشد.
تمامی کاربران موظفـن تمامی امکانات در پنل تستی ( demo ) را مشاهده کنند. لذا وجه خرید پنل و شارژ انجام شده در سامانه عودت نمیـگردد. و فقط داخل پنل قابل استفاده می باشد.
پذیرش موارد فوق در هنگام ثبت نام و رعایت آن در هنگام استفاده از سامانه بر تمام کاربران و نمایندگان ضروری میـباشد و در صورت عدم رعایت آن، تمامی مسئوليت متوجه خود فرد خواهد بود.
با تشکر از شما به اشتراک بگذارید!
محمدرضا هستم. فعالیت در فضای نت رو با html و سپس php شروع و این روند داستان ادامه داره ، چون عاشق توسعه کارم هستم و خواهم ماند ...