راهنمای کلی پیامک تبلیغاتی به شیوه تاثیرگذار و بازاريابی » 62 » بروزرسانی : جمعه, ۱۳ بهمن , ۱۴۰۲

پیامک هایی که کار خودشان را کردند !

شیوه طراحی متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار !
این مقاله را بخوانید تا استاد ارسال پیامک تبلیغاتی شوید !

حتما شنیده اید ٣٠٪ از سود خود را هزینه تبلیغات کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی یک شیوه نوین و کم هزینه برای اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات شما محسوب میـشود.
حتی اگر شما پیامک های تبلیغاتی را مزاحمت بدانید ، باز هم در اصل ماجرا تاثیری نخواهد گذاشت.
استفاده از تکنولوژی روز قبل از رقبا قانون موفقیت کسب و کار شماست و قوانین را نـمیتوان تغییر داد.
در این مقاله بـطور کامل شما را با شیوه طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا میـکنیم.
باید ها و نباید های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز از دیگر مطالبی خواهد بود که در این مقاله منتشر شده است.

برای افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان و بازده بیشتر  تبلیغات و بازاریابی از طریق ارسال sms انبوه ، کافیـست طبق دستورالعمل های گفته شده در مقاله اختصاصی شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام نمایید.

● روش انتخاب نرم افزار SMS مناسب برای شروع تبلیغات پیامکی

– قبل از خرید نرم افزار پیامک حتما ابزار و امکانات نرم افزار SMS گوناگون را با یکـدیگر مقایسه کنید.
به جز ارسال پیامک و دریافت پیامک ، ابزار و امکانات منحصر بفرد و هوشـمند دیگری وجود دارد که در بازاریابی و تبلیغات پیامکی مورد نیاز میـباشد.

 

● امکانات یک نرم افزار پیامک تبلیغاتی مناسب چیست ؟

– ارسال پیامک و تنظیم ارسال نهایی در زمان دلـخواه
– امکان فوروارد یا انتقال دهنده پیامک های دریافتی به شماره موبایل یا موبایل های شخصی
– ارسال اس ام اس تکی و یا انبوه از شماره های فایل اکسل یا فایل های دیگر
– امکان ارسال پیامک متناظر به معنای ارسال انبوه همـزمان با متن های متفاوت
– قابلیت ایمپورت شماره موبایل با فرمت های متداول به برای صرفه جویی در زمان
– امکان نظر سنجی از طریق پیامک بـصورت اتوماتیک با قابلیت قرعه کشی واقعی و آنلاین
– قابلیت گروه بندی دفترچه تلفن و همـچنین امکان استفاده از پیامک های ذخیره شده قبلی
– امکان فعالـسازی کدخوان برای شناسایی سریال کارت گارانتی یا قرعه کشی ها و . . غیره
– ارسال پیامک با تفکیک کدپستی برای ارسال به ساختمان، کوچه، محله، خیابان، میدان و شهر . …
– ارسال پیامک به موبایل مدیران اصناف طبقه بندی شده برای بازاریابی و تبلیغات پیامکـی هدفـمند
– استفاده از سیستم پاسخـگو خودکار و منشی پیامکـی خودکار برای صرفه جویی در کاراکترهای پیامک
– و … … امکانات و ابزار دیگری که میـتواند در انتخاب شما تعیین کننده باشد.

 

● بهترین زمان برای ارسال پیامک چه زمانی است ؟

– طبق آمار منتشر شده توسط اپراتورهای تلفن همراه ( ایرانسل ، همراه اول ، تالیا ، رایتل و … ) از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ١٠:٠٠ صبح الی ١٢:٠٠ ظهر و ساعت ١٧:٠٠ عصر الی ٢٠:٠٠ شب میـباشد.
اگر بخواهید پیامک تبلیغاتی شما توسط مخاطبـان هدف دیده شود ، بهتر است زمان ارسال پیامک خود را از یک شنبه تا سه شنبه مشخص نمایید.

آمار اپراتورها نشان میـدهد ارسال موفق و دیده شدن پیامک ها در این زمان ها درصدی در حدود ٦٠٪ مخاطبان را تشکیل میـدهد.
البته دقت کنید روزهای بعد و قبل تعطیلات رسمی به اضافه خود تعطیلات به علت خلوت بودن خطوط و عدم پاسخـگویی واحد فروش بسیاری از صاحبان کسب و کار ، موقعیت خوبی برای برند سازی و ارسال پیامک های منطقه ای و موبایل اصناف فراهم می آورد.

✔ بهترین زمان برای ارسال پیامک صبح ها میـباشد.

 

● شیوه مختصر سازی متن پیامک و انتقال مفهوم بـصورت کامل به مخاطب !

– بهتر است پیامک های تبلیغاتی در چند جمله حداکثر 4 یا 5 کلمه ای طراحی شود و بـصورت جملات زیر هم استفاده شود. اگر در متن پیامک از کلمات لاتین یا اعداد استفاده میـکنید بهتر است بدانید در بعضی از گوشی های موبایل ممکن است اعداد و کلمات لاتین جا به جا دیده شود و به همین منظور توصیه میـشود برای استفاده از کلمات یا جملات لاتین و اعداد در طراحی متن پیامک اینـگونه متن ها در خط مستقل قرار داده شود.

– نیازی به استفاده از فعل یا دقت در صحیح بودن جمله از نظر ادبیات فارسی نیست و شما میـتوانید جملات خود را بدون حاشیه پردازی و تنها بـصورت قابل فهم طراحی کنید. بـطور مثال وقتی در یک خط میـخواهید مفهوم یک تخفیف ویژه تا مدت مشخصی را بنویسید میـتوانید به جای 70% تخفیف فقط تا 1391/05/31 بنویسید ” 70% به مدت محدود ” و یا ”  70%تا05/31 ” با این شیوه عملا در جملات خود صرفه جویی کرده اید و بـراحتی میـتوانید مفاهیم بیشتری را به مخاطب منتقل نمایید.

 

” استفاده از جملات کوتاه و قابل فهم در متن پیامک تبلیغاتی ”
» استفاده از وب سایت و سایر ابزار و امکانات در ارسال پیامک تبلیغاتی !
– ابزار و امکاناتی مانند تلفن + وب سایت + موبایل + پاسخـگوی خودکار پیامکی و …  سایر ابزار بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی میـتواند بازده تبلیغات پیامکی شما را چندین برابر کند و در برند سازی نقش موثری خواهد داشت.

 

قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی بهتر است سایت خود را بهینه سازی نموده و محتوا و گرافیک وب سایت خود را بروز نمایید. چرا که مطمئن باشید در ارسال پیامک تبلیغاتی وقتی سایت شما استفاده شود ، بسیاری از مخاطبان در خارج از ساعات اداری برای مشاهده خدمات و محصولات و آشنایی با بنگاه اقتصادی شما به سایت شما مراجعه میـکنند.

✔ اگر سایت زیبا و با محتوایی ندارید استفاده نکنید.
✔ اگر تمایل به بازده بیشتر پیامک تبلیغاتی خود دارید سایت خود را بهینه کنید.

 

● پاسخـگوی خودکار پیامک راه حل پاسخگویی 24 ساعته با پیامک !

– استفاده از امکان پاسخـگویی خودکار سامانه ارسال پیامک !   امکان پاسخـگویی خودکار یا همان منشی پیامکی را میـتوان یک ابزار مناسب برای انتقال بهتر خدمات و محصولات به مخاطب نام برد.

 

در متن پیامک خود میـتوانید وب سایت یا نام شرکت و یا حتی تلفن را ذکر نکنید و تنها در خط آخر بنویسید ” عدد 5 را پیامک کنید ”  در نرم افزار پیامک میـتوانید یک متن را طراحی کنید تا توضیح نسبتا کاملـتری را همراه با شماره تلفن و وب سایت وارد نموده و بـراحتی تعریف کنید که سیستم با دریافت عدد 5 این متن را در طول شبانه روز بـصورت خودکار به موبایل فرستنده عدد 5 ارسال میـنماید.

 

● نباید های تبلیغات با پیامک !

– اشتباه در املاء کلمات
– عدم طراحی متن بـصورت لاتین
– طولانی بودن متن بیشتر از ٣ پیامک
– متن پیامک بایستی با لحن محترمانه باشد
– عدم استفاده از بهترین ، معتبرترین ، تنها ترین و اولین …
– عدم استفاده از آدرس سایت طولانی یا آدرس پستی طولانی
– عدم ارسال پیامک تبلیغاتی بعد از ساعت ۲۰ شب و یا صبح زود
– عدم استفاده از شماره های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل برای ارسال پیامک تبلیغاتی
– عدم استفاده از نرم افزارهای ارسال پیامک بدون امکان ریز گزارشات مالی و گزارش پیامک های برگشت خورده

 

● روش طراحی متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار !

– بهترین شیوه طراحی متن پیامک تبلیغاتی انبوه ، طراحی متن پیامک بصورت فانتزی میـباشد.
مخاطب شما با دریافت اینـگونه پیامک ها احساس صمیمی تری با شما پیدا میـکند.
و اینـگونه پیامک های تبلیغاتی بازده بیشتر و سریعـتری نسبت به سایر روش ها به خود اختصاص داده است.
یک مثال برای آشنایی با متن های فانتزی و یا اصطلاحا پیامک های تبلیغاتی با محتوای شوخ و فکاهی . . .

 

سلام به تو دوست من »
بستنی مهرام خوشمزه و خوشنام !
فقط مهرام

 

متمایز بودن را حس کن !
خدمات مجالس با شکوه برای تو !
www.YourSite.ir
تلفن : 34712230

 

خوش میگذره !
ثبت تور کویر فقط تا 5 روز دیگر
09196800321

 

 

– بهتر است در پیامک تبلیغاتی یکی از تفاوت های محسوس و آشکار بنگاه اقتصادی خود را نام ببرید ، بـطور مثال استفاده از تخفیف ویژه و واقعی و یا امکانات و ابزار منحصر بفرد میـتواند برای مخاطب شما وسوسه کننده باشد. از اضافه نمودن ابزار و امکانات و تخفیف ها و شلوغ نمودن متن پیامک بپرهیزید !
– دقت کنید متن پیامک هر چقدر کمـتر باشد ؛ تاثیر گذاری بهتری در ذهن مخاطب شما خواهد داشت ، مگر آنـکه متن پیامک شما دارای خبر یا اطلاعیه مهمی باشد و مخاطب در انتظار دریافت آن باشد.
ولی در صورتیـکه پیامک با هدف بازاریابی و تبلیغات ارسال شود بهتر است کمتر از 70 کاراکتر طراحی شود.

 

● طراحی متن پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک به مخاطبان هدف !

– سبک های متفاوت در طراحی متن پیامک
طراحی متن پیامک را میـتوان به چند گروه تقسیم کرد » متن پیامک اداری ، متن پیامک بازاریابی ، متن پیامک تبلیغاتی ، متن پیامک فانتزی ، متن پیامک تخصصی ، متن پیامک همراه با شوخی ، متن پیامک سازمانی و  رسمی و … ، متن پیامک انبوه شما میـخواهید به چه صورت باشد ؟
– قبل از هر تصمیمی این نکته را بدانید که طراحی متن پیامک با نوشتن انشاء کاملا متفاوت است و در طراحی متن پیامک نیازی به شروع متن با کلماتی مانند ” سلام ” ، ” احتراما ” ، ” به نام خدا ” و واژه های دیگر نیست و بهترین انتخاب برای شروع متن پیامک این است که اصل مطلب یا نام برند و تلفن خود را بنویسید ، چرا که کلیه گوشی های موبایل قبل از اینـکه بخواهند متن کامل را بخوانند میـتوانند تا 4 یا 5 کلمه اول را بر روی صفحه گوشی بـصورت اجباری مشاهده کنند.

✔ شروع متن پیامک تبلیغاتی باید جذاب باشد.

 

● طراحی متن پیامک انبوه و تبلیغاتی و ارتباط با نوع محصول یا خدمت !

– متن پیامک به نوع مشتریان و صنف شما ارتباط داشته باشد.
متن پیامک و لحن پیامک شما بهتر است به نوع مشتریان و یا صنف شما ارتباط داشته باشد و البته اگر پیامک انبوه به مناطق یا محله یا شهر ارسال میـکنید ، بهتر است لحن عامیانه و مردمی استفاده نمایید و از طراحی متن تخصصی و یا استفاده از واژه های غیر عمومی پرهیز کنید. مخاطبانی که پتانسیل تبدیل به مشتری شما را داشته باشند با واژه ها و کلمات آشنا هستند و اگر سوالات بیشتری داشته باشند به وب سایت مراجعه و یا با شما تماس خواهند گرفت.
– بهتر است در متن پیامک از یک شعار ثابت استفاده شود.
داشتن یک شعار ثابت در ابتدا یا انتها ( کوتاه ) میتواند به مرور باعت احساس صمیمیت میان مخاطبان و شما شود.
دقت کنید شعار ثابت خوب است ولی در هر بار ارسال پیامک بهتر است متن پیامک را تغییرات جزیی دهید تا متنوع تر باشد. تغییر در محتوای پیامک تبلیغاتـی به مخاطبـان احساس تازگی و پویایی میـدهد.
– تکرار تبلیغات موجب احساس نیاز در مخاطبان هدف میـشود.
بهتر است در طول هفته و ماه یا سال ارسال پیامک تبلیغاتـی را چندین بار تکرار نمایید. تکرار ارسال پیامک تبلیغاتـی با رعایت اصول تبلیغات و بازاریابـی موجب افزایش اعتماد و همـچنین احساس امنیت برای مخاطبـان خواهد شد. جذب مشتریان جدید مخصوصـا مشتریانـی که همین حالا از بنگاه اقتصادی دیگری خرید خود را انجام میـدهند تنها با انتقال حس امنیت امکانـپذیر میـباشد.
– استفاده از کاراکتر در متن پیامک تبلیغاتی
استفاده از برخی کاراکتر ها برای برجسته نشان دادن واژه یا جمله مناسب است. مثلا ” یا ، یا » یا > یا * و $ = البته دقت کنید کاراکترهایی را وارد کنید که بـصورت استاندارد در فونت گوشی های موبایل وجود داشته باشد
– ترتیب مفاهیم در طراحی متن پیامک چیست
در طراحی متن پیامک میـتوانید اخبار جدید را در سطر اول ، تخفیف را در سطر اول ، خدمات و محصولات در سطر دوم ، شماره تلفن در سطر آخر ، آدرس سایت در سطر آخر و نام برند تجاری در سطر اول یا سطر آخر قرار داشته باشد. به جای نقطه در پایان جملات بهتر است از علامت » یا « و یا ! و سوال ؟ استفاده کنید. استفاده از حداکثر کاراکترها در پیامک اهمیت دارد.
– تبلیغ نیازهای عمومی تر در متن پیامک های تبلیغاتی
ارسال SMS انبوه تبلیغاتی با هدف افزایش مشتری و فروش با پیامک های تبلیغاتـی که به مشتریان قدیمـی ارسال میـشود متفاوت است. در طراحی متن اس ام اس تبلیغاتـی سعی کنید خدمات و محصولات عمومی تر با قیمت پایینـتر را برای جذب مخاطب و کنجکاو نمودن مخاطبـان معرفی کنید. بهتر است محصولات و خدمات تخصصی تر پس از تماس تلفنی و مشاوره به مخاطبـان معرفی شود.
– تاثیرگذاری تبلیغاتـی سبک های متنوع در ارسال پیامک تبلیغاتـی
کشور ما به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی که دارد ناخودآگاه اشخاص را علاقه مند به محتوای کمدی و سرگرم کننده میـکند. در صورتیـکه بتوانـید پیامک های تبلیغاتـی را با چاشنی طنز برای مخاطبان خود ارسال کنید و یا طراحی متن پیامک تبلیغاتـی و انبوه خود را با یک معما یا سوال ترکیب کنید مطمئن باشید تاثیر چند برابری بر روی مخاطبـان شما خواهد گذاشت.
– ترکیب متن پیامک تبلیغاتـی با معما و سوال و استفاده از ابزار نظرسنجی و قرعه کشی
طراحی متن پیامک در 70 کاراکتر با ترکیب سوال و معما کمی کار را سخت میـکند. هر چقدر بر روی طراحی متن پیامک خود تمرکز داشته باشید مسلما بازده بیشتری را شاهد خواهید بود. ارسال پیامک تبلیغاتـی میـتواند با یک سوال و قرعه کشی ارسال شود. وعده یک قرعه کشی واقعی در انتهای متن پیامک میـتواند مخاطب را تشویق به ارسال کد مورد نظر شما نماید.
هر کد میـتواند نشان دهنده یک ارسال خودکار پیامک با محتوای تبلیغاتـی شما باشد. البته نرم افزار اس ام اس شما میـبایست امکان قرعه کشی و نظرسنجی را داشته باشد تا بتوانید از این ابزار بـصورت خودکار و در کمـترین زمان ممکن استفاده کنید .

 

● مراحل طراحی متن اس ام اس تبلیغاتی به ترتیب !

– حال که با انواع مدل های ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا شدید و میـتوانید یک متن جذاب تبلیغاتـی را طراحی نمایید بهتر است قبل از شروع کار مراحل طراحی متن پیامک تا ارسال پیامک و گزارشات بازده تبلیغات را بدانید »

قبل از طراحی متن پیامک بهتر است اهداف خود را به مشاورین بازرگانی و بازاریابی تحویل بدهید و از هر کدام یک متن حداکثر با 70 یا 140 کاراکتر دریافت کنید. پس از مشورت و دریافت نظرات سایر کارشناسان کلیه متن ها را در نرم افزار پیامک ، بخش متن های ذخیره شده وارد نموده و متن ها را ذخیره نمایید.
هر کدام از پیامک های پیشنهادی را برای خودتان یا دیگران پیامک نمایید و دقت کنید تعداد کاراکترهای پیامک فارسی شما به میزان بودجه ای باشد که شما برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی در نظر گرفته اید.

با ارسال پیامک های پیشنهادی به چند شماره موبایل مربوط به پرسنل و کارشناسان فروش و بازاریابی، نظرات مربوط به متن هر پیامک را دریافت کنید. دقت کنید تکنولوژی پیامک تبلیغاتی یک فناوری جدید در تبلیغات محسوب میـشود و احتمال جمع آوری حتی چند نظر اشتباه نیز وجود دارد. به همین منظور بهتر است پس از دریافت نظرات نهایی ، پیامک های مورد نظر را در کنار یکـدیگر گذاشته و با هم مقایسه نمایید. پیامک انتخاب شده شما میـبایست استاندارد های گفته شده در این مقاله را داشته باشد تا تاثیرپذیری که شما از ارسال پیامک تبلیغاتـی دارید را بر روی مخاطبان بگذارد .

 

● پیامک تبلیغاتـی جایگزین تبلیغات مطبوعاتی ، رسانه ای و محیطی !

– ارسال پیامک تبلیغاتـی به کدپستی مناطق و همـچنین ارسال پیامک به بیش از 190 صنف گوناگون و طبقه بندی شده بهترین شیوه تبلیغات در ایران شناخته شده است. ارسال اس ام اس تبلیغاتـی مانند سایر روش های تبلیغات اگر درست و استاندارد انجام نـشود نه تنها ممکن است بازده وعده داده شده را نداشته باشد بلکه ممکن است نتیجه کاملا ضد تبلیغ داشته باشد.

 

● چند نکته مهم ! سخن آخر

– هرگز فریب قیمت های بسیار ارزان را نخورید ، اگر میـخواهید تمام پیامک های شما ارسال شود.
اشخاص و بعضی شرکت های تبلیغاتـی با دریافت یک نمایندگی شروع به فروش میـکنند ولی متاسفانه دیده شده با قیمت بسیار پایین تر از خرید ؛ پیامک ها را میـفروشند و در ارسال پیامک مشتری برای جبران این قیمت و ضرر اقدام به کم فروشی میـکنند که متاسفانه پیگیری کم فروشی پیامک اینـگونه سایت ها و اشخاص بسیار مشکل است. یا ارسال بالک انجام میـدهند و هزینه شماره های بلک لیست را برگشت نمی‌دهند.
– در هر مرتبه ارسال پیامک ممکن است تا 20% پیامک ها به دلایل متفاوت برگشت بخورد. نرم افزار پیامک شما باید این امکان را داشته باشد تا پیامک های برگشتـی را محاسبه و مبلغ آنـرا به اعتبار شما اضافه نماید.
– برای خرید نرم افزار پیامک و طراحی متن پیامک یا زمان ارسال پیامک بهتر است با مشاوره لازم کارشناسان مجرب انجام دهید.
– استفاده از بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل ، بانک شماره موبایل محله ها ، مناطق ، شهر ، استان با تفکیک کدپستی ، …  غیره ، بهترین شیوه برای بازاریابـی و تبلیغات هدفـمند میـباشد. سعی کنید بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل معتبر و دارای کمترین خطا را تهیه نمایید تا در بازده پیامک تبلیغاتـی شما تاثیرگذار باشد.

 

✔ متن پیامک کوتاه تر به معنای تاثیرگذاری بهتر است. ۸۰% گیرندگان پیامک های تبلیغاتـی به پیامک های طولانی نگاه هم نمیـکنند. متن پیامک کوتاه که بتواند اصل مطلب را تفهیم کند تاثیر بهتری دارد.

– هر پیامک فارسی 70 کارکتر را در بر میـگیرد و زمانـی که متن شما 71 عدد شد به منزله دو پیامک محسوب خواهد شد. پیامک انگلیسی نیز 160 کاراکتر است. بهتر است متن پیامک شما بـصورت یک صفحه ای یعنی حداکثر 70 حرف باشد.

✔ متن پیامک تبلیغاتـی به زبان فارسی و بدون  غلط املایی نوشته شود.

✔ استفاده از جملات ساده و بدون ابهام :  در متن پیامک خود دقت کنید. توجه کنید آیا متون شما ساده است یا سخت و دشوار. به طوری که خواننده ی پیامک امکان خواندن پیامک شما بـصورت کامل را داشته باشد. جملات نباید سخت و طولانی باشند. همـچنین بهتر است جملات شما کوتاه باشد.

✔  اگر بتوانید به جای شماره تلفن تماس یا وب سایت از سیستم پاسخـگوی هوشـمند پیامکـی استفاده کنید ؛ بهتر است این سرویس را فعال کنید. مخاطبان شما تمایل دارند هزینه تماس با شما از طرف شما پرداخت شود.
به عنوان مثال : پیامک های تبلیغاتـی به شما ارسال میـشود که در پایان برای تماس با شما از ” ارسال عدد 5 ”  یا ” ارسال کاراکتر یا کلمه خاصی ”  استفاده میـکنند و وقتی شما این عدد یا کاراکتر را به شماره سامانه پیامک ارسال میـکنید ، برای شما یک پیامک خودکار فرستاده میـشود و چند ساعت دیگر کارشناسان با شما جهت مشاوره تماس میـگیرند. ” هر چقدر روشـها و هزینه های ارتباط با خودتان را کاهش دهید بهتر است “

✔  عدم استفاده از پیامک فلش : پیامک فلش به نوعی از پیامک گفته میـشود که پس از رسیدن به گوشی مخاطب بـصورت خودکار نمايش و سپس حذف میـشود. این نوع پیامک به هیچ وجه مناسب تبلیغات نیست.

چرا پیامک ؟؟

چرا استفاده از تبلیغات پیامکـی به میزان قابل توجهـی محبوب تر از دیگر روشـهای تبلیغاتـی موجود در دنیای امروز ماست ؟

– تبلیغات پیامکی بدون واسطه و مستقیم است.
– تعداد زیادی از مخاطبـان در یک لحضه پیامک را دریافت میـنمایند.
– این امکان وجود دارد که مخاطبـین خود را با توجه به دیتابیس موجود انتخاب نمایید.
–  98.7% از پیامک های ارسال شده ( یک بخشـی ) توسط مخاطبـین چون کوتاه هستند خوانده میـشوند.
– راه اندازی یک سامانه پیام کوتاه تبلیغاتـی نسبت به دیگر روشـهای تبلیغاتـی هزینه کمتری دارد.
– پيامك ( sms ) تبلیغاتـی نیازی به طراحی پیچیده و اتلاف هزینه زمانـی و مالـی ندارد.
– دسترسـی آسان به مخاطب

– امروزه تکنولوژی در میان مردم جوامع گوناگون حرف اول را میـزند.
دسترسی به تمامـی گروه های مخاطبـین در هر سن و هر قشـری از طریق ارسال پیامک امکان پذیر میـباشد.
و ارتباطات میان جوامع را سرعت بیشتـری میـبخشد.

– کاهش هزینه های ارتباطی و اطلاع رسانی
اطلاع رسانی به یک گروه از پیش طبقه بندی شده از طریق پیام کوتاه و سامانه ارسال اس ام اس نسبت به روشـهای دیگر از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است.

– کاهش در هزینه های تبلیغاتـی

– با هزینه ای اندک نسبت به دیگر روشـهای تبلیغات گروهـی با توجه به تعداد دفعات مشاهده نام تجاری و نوع کالا یا خدمات میـتوان از روش صحیح تبلیغات به صورت هدفـمند بهره جست.

– ماندگاری و مستند سازی

– در تبلیغات به روش پیام کوتاه نام تجاری و اطلاعات تماس پس از دریافت پیامک تبلیغاتـی توسط گوشی مخاطب در تلفن همراه مستند شده و در صورت لزوم متن پیامک تبلیغاتـی در دسترس مشتری میـباشد.

– سیستم بی کاغذ و کاهش مصرف کاغذ

– در سیستم پیامک تبلیغاتـی همه چیز در فضای مجازی اینترنت قابل اجراست.

– کاهش آلودگی هوا در کلان شهر ها

– افزایش سوددهی و راندمان کاری
با ارسال پیامک تبلیغاتـی به مخاطبین عام و روبرو شدن ارائه دهنده کالا و خدمات با مصرف کننده بدون واسطه و در نتیجه پایین آمدن قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن میزان فروش راندمان کاری و سوددهی افزایش می‌یابد.

– قابلیت اتصال به سیستم های هوشـمند
سرویس‌های هوشـمند پیامکـی انعطاف‌ پذیری بالایی در تعامل با سایر سیستم‌های رایانه‌ای موجود و یا در حال توسعه دارند و به راحتـی میـتوان از آنـها در کنار سایر سیستم‌ها استفاده نمود و از امکانات آنـها استفاده کرد.
این امکان باعث میـشود استفاده از سرویس‌های وب سرویس و یوآرال پیامکی مورد توجه بیشتر برنامه‌ نویسان و توسعه دهندگان سیستم‌های نرم‌افزاری باشد.

مدیران نیز به راحتـی میـتوانند از امکانات سرویس‌های پیامکی در کنار سیستم‌های قدیمـی و یا جدید در هر نوع بستر کاری ، که در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند ، استفاده نمایند.

 

با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما

 

 

با تشکر از شما به اشتراک بگذارید!


درباره نویسنده : Mohammad Reza

محمدرضا هستم. فعالیت در فضای نت رو با html و سپس php شروع و این روند داستان ادامه داره ، چون عاشق توسعه کارم هستم و خواهم ماند ...

نظرات خود را ارسال کنید