آیا امکان تغییر امکانات بسته ها برای نمایندگان وجود دارد ؟ » 45 » بروزرسانی : پنج شنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲

بله ، این امکان وجود دارد.

در گذشته، بسته های موجود با کارشناسی دقیق و مشورت با نمایندگان ایجاد شده و قابلیت تغییر امکانات آن وجود نداشت.
اما در بروزرسانی و تغییر سورس سامانه در مرداد ۱۳۹۷ ، امکان تعیین سطوح دسترسی بسته ها توسط نماینده تنظیم میـشود.

– در سامانه آی‌پی‌پنل ، از منوی مدیریت و تنظیمات به بخش تنظیمات بسته ها بروید.
پس از ایجاد یک بسته و سطح دسترسی جدید با درج نام و قیمت بسته و سایر موارد ، نوع بسته را روی کاربر یا مدیر قرار دهید.
و سپس دسترسی های مورد نظر را انتخاب و فعال نمایید.

❱ راهنمای پیشنهادی نحوه تنظیمات بسته ها :

● تنظیم بسته کاربری حرفه ای و فول امکانات
⦒ نوع بسته : کاربری
تمامی دسترسی ها تیکت ✓ زده شود و فعال گردد ( انتخاب همه )، به استثناء موارد زیر در « مدیریت و تنظیمات »
✚ کاربر ⋙ فقط فیلد « مشاهده پروفایل » انتخاب شود.
✚ پرداخت شده ⋙ همه فیلدها به جزء « تراکنش ها » و « توانایی تائید خرید شارژ » انتخاب شود.
✚ قیمت گذاری پیامک ✚ قیمت گذاری خطوط ✚ سطوح دسترسی ✚ تاریخچه کاربران ⋙ هیچ فیلدی انتخاب نـشود. ( تیک نـمیـخورد )
✚ اخبار ⋙ فقط « توانایی مشاهده خبر صفحه اصلی » انتخاب شود.
✚ مدارک ⋙ فقط « ارسال مدارک » و « توانایی افزودن مدارک » انتخاب شود.
✚ پیام به کاربر ⋙ فقط « لیست پیام ها » و « مشاهده پیام » و « پاسخ پیام » انتخاب شود.
✚ تنظیمات سیستمی ⋙ همه فیلدها انتخاب شود.
✚ تنظیمات بانک ✚ بانک شماره ⋙ هیچ فیلدی انتخاب نـشود. ( تیک نـمیـخورد )

● تنظیم بسته نمایندگی
⦒ نوع بسته : مدیر
تمامی دسترسی ها تیکت ✓ زده شود و فعال گردد ( انتخاب همه )، به استثناء مورد زیر در « مدیریت و تنظیمات »
✚ کاربر ⋙ همه فیلدها به جزء « توانایی حذف کاربر » انتخاب شود.

– در سامانه پنل‌یاب ، از منوی مدیریت نمایندگان به بخش گروه های کاربری بروید.
پس از ایجاد یک بسته و سطح دسترسی جدید با درج عنوان بسته ، دسترسی های مورد نظر را انتخاب و فعال نمایید.
سپس برای ایجاد بسته به بخش پلن ها بروید و ایجاد پنل جدید با درج عنوان و سایر موارد را وارد و تنظیم نمایید.

❱ راهنمای پیشنهادی نحوه تنظیمات گروه های کاربری :

● تنظیم بسته کاربری حرفه ای و فول امکانات
تمامی دسترسی ها تیکت ✓ زده شود و فعال گردد ( انتخاب همه )، به استثناء موارد زیر
✚ خطوط اختصاصی ⋙ همه فیلدها به جزء « مدیریت تعرفه خطوط اختصاصی » انتخاب شود.
✚ منو پشتیبانی ⋙ همه فیلدها به جزء « ارسال تیکت به زیر دستی » انتخاب شود.
✚ منو مدیریت سامانه ✚ منو تنظیمات ✚ مدیریت نمایندگان ⋙ هیچ فیلدی انتخاب نـشود. ( تیک نـمیـخورد )

● تنظیم بسته نمایندگی
تمامی دسترسی ها تیکت ✓ زده شود و فعال گردد ( انتخاب همه )

برچسب ها :

با تشکر از شما به اشتراک بگذارید!


درباره نویسنده : Mohammad Reza

محمدرضا هستم. فعالیت در فضای نت رو با html و سپس php شروع و این روند داستان ادامه داره ، چون عاشق توسعه کارم هستم و خواهم ماند ...